Kan säga såhär...

att jag inte är direkt på humör för att skriva i bloggen just nu eftersom de hände en massa saker igår som jag inte kan släppa ur tankarna ännu, kommer nog ta några dagar tills jag har släppt de ur tankarna! Kan inte berätta vad de är för något för de något som handlar om mig och en person till kan man väl säga så hoppas ni har förståelse för de men de underlättar lite att skriva ner sina tankar fast jag inte skriver exakt vad de handlar om.

Vidare till något roligare, på torsdag efter jobbet då jag slutar 24:00 så kommer mamma och pappa och hämtar mig på jobbet så åker vi direkt ner till Helsingborg och ska campa i en vecka med den nya husvagnen som dom har köpt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0