Lista

Ärligt nu...

Ditt äldsta hångel? 28, tror jag
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 personer 
Vad tycker du om kärlek? Inge vidare!
När kramade du någon sist? Kommer inte ihåg!
Saknar du någon speciell person? Nej inte direkt!
Har du svårt för att bli kär? Ja!!!
När kysste/hånglade du med någon sist? Kommer inte ihåg!
Ångrar du det? Nej
När fick du senast en komplimang? Kommer inte ihåg!
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja!

haru nånsin...

Varit medvetslös? Nej
Playat? Ja
Hånglat med nån riktigt ful? Ja på fyllan!
Hånglat med fler än 50 pers? Vet inte för jag håller inte räkningen!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja!
Gjort något riktigt dumt? Ja, mycke!
Gjort något du verkligen ångrar? Ja!
Varit nykter på nyårsafton? Nej, eller jo när man va liten såklart!
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja!
Blivit polisanmäld? Nej
Fått din mamma att gråta? Ja, tyvärr :/
Slagit ner någon? Nej inte vad jag kan minnas!
Skämts över dina föräldrar? Ja!
Skämts över dig själv? Ja!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, tyvärr så har jag gjort de!
Dricker du? Ja!
Vilka kläder sover du i? En stor skön t-shirt :)
Vad hatar du verkligen? Mycke!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej inte vad jag vet men de har jag säkert
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja, nån gång i framtiden!
Vill du ha barn? Ja!

senaste personen som

Sov i din säng? De ni ;)
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? Jag själv
Du delade en cigg med? Pappa
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg!
Skällde på dig? Pappa

haru under de senaste 48 timmarna...

Gråtit? Ja
Kramat någon? Nej
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0