Packning på G

Håller på att packa för fullt men jag har tendensen att alltid packa för mycke saker och de jag har radat upp nu kommer troligtvis inte att gå ner i väskan utan jag får nog ta bort några klädesplagg, usch hatar att åka bort för man kan inte ha med sig hela sin garderob vilket jag vill ha.
Imorgon alltså efter jobbet så åker jag iväg till Helsingborg med mina föräldrar för att ha lite semester, ääääntligen! Har inte haft någon semester i sommar förutom när jag åkte till Sweden Rock Festival i veckan, längtar tillbaks dit jävligt mycke och de är helt år kvar tills man får åka dit igen.

Nej nu måste jag forstätta packa för annars kommer jag bli stressad och glömma hälften av allt som jag ska ha med mig som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0