Poolihopsättning

Som sagt så åkte jag hem till mina föräldrar idag, vi åt pizza till middag och till efterrätt så hade jag gjort iordning en fruktsallad med glass till som vi åt, mätt blev man. När man hade smält maten lite så började pappa sätta ihop poolen som han hade köpt och nu håller han på att fylla upp den med vatten vilket kommer ta väääldigt lång tid att göra men under tiden så ska vi kolla på någon bra film och äta mockarutor som mamma har bakat :)
Nu ska jag gå och göra mamma sällskap i soffan, bilder kommer upp när jag kommer hem där jag har min kabel till kameran.








Åt middag och fruktsallad med glass som efterrätt i mellan och sen fortsatte vi med att sätta ihop poolen.




Poolen är färdig och nu blir den uppfylld med vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0