Rödbrun hårfärg

Mamma va precis här och färgade håret på mig (rött) men blev inte nöjd för fem öre, de va mera en rödbrun färg vilket jag inte riktigt trodde skulle bli såhär utan jag vill ha så röd färg som jag hade förut men den fanns inte kvar på H&M så jag vet inte riktigt vad jag ska göra? För saken är den att den rödbruna hårfärgen som jag köpte på Kicks är den rödaste färgen som dom hade så jag funderar på att kanske gå till en frisör och färga håret men saken är den att de blir så dyrt då  :( Åhhh jag är verkligen inte nöjd alls med hur resultatet blev och jag som ska gå ut ikväll!!!
Vad ska jag göra?!?!?!?


Ville ha denhär hårfärgen igen men så blev de inte.


Och såhär blev resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0