Uppdatering

Igår (tisdag) så åkte jag till Kairo för att bada med Anna,Daniel,Emil och Patrik och de va helt underbart att ligga där och sola för att sen spring och hoppa i vattnet för att svalka av sig men innan vi kom dit så fick jag stressa som en galning eftersom jag hade knappt hunnit hem så skulle vi åka iväg så jag fick slänga ihop allting och skynda mig ner till centrum för att möta upp alla.
När alla kände sig nöjda så åkte vi hem förutom jag och Patrik som blev avsläppta vid Valentinos där vi åt middag tillsammans men vi satt inne för de va mycke svalare där :)
Fick skynda mig hem sen för att fixa iordning mig snabbt och gå ner till Farbror för att möta upp Jessica då vi skulle ta ett glas vin tillsammans och fira de fina sommarvädret men inte slutade de där inte utan vi tog oss vidare till Magget för att ta några öl och Emma kom förbi och gjorde oss sällskap. Sen började vi prata om stan att vi skulle dra in dit men jag kände att de orkade jag inte för jag tycker inte om att sitta på nattbussen hem sen men Emma och Jessica lyckades på nåt sätt övertala mig att följa med in så vi hamnade på FF som ligger precis vi centralen, nära till nattbussen. Emelie,Johanna och John kom till FF efter dom hade slutat jobbet och gjorde oss sällskap så de blev ännu mer öl och lite shottar.
Kvällen slutade med att jag och Jessica springer till 7eleven för att köpa nåt att äta på vägen hem på nattbussen så där sprang vi runt som fån och hann preeecis med nattbussen hem. Emilie och jag tog sällskap hem eftersom vi fick gå en liten bit så vi gick och pratade om allt möjligt.


Jessica @ Farbror


Emma och Jessica @ Magget


Jag,Jessica och Emma på tåget in mot stan


Emma och Johanna


John och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0