Firat de fina vädret

Igår kväll så gick jag,Ali och Patrik ner till Magget för att ta en öl och fira de fina vädret som är :D Vi satt där en bra stund och snackade skit tills vi beslutade oss för att gå och köpa lite godis, chips och dipp istället och kollade på en bra film hemma på tv istället :) 40 year old virgin blev de och även Beck - Mannen utan ansikte som vi satt och zappade mellan.

Nu istället så ska jag ta och fixa iordning mig en sak sen så ska jag iväg på en hemlis sak som ni får veta senare vad de handlar om om de blir lyckat :) Efter jag har gjort den saken så kanske jag ska iväg med Patrik och Daniel till Kairo och bada och jobba på min "solbränna" får se när jag är klar med denhära grejjen och när dom åker dit som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0