Blä för snö!

Usch nu har de kommit ännu mera snö nu när den va på så god väg att smälta bort och våren va på väg men icke sa nicke så blev de inte utan när man vaknade idag och såg ut genom fönstret så låg de snö på backen igen, fy!
Vill ha vår NUUU!

Förhoppningsvis så ska jag träffa Hanna idag efter jobbet och höra hur hon hade de uppe i Sälen, den jäveln :) <3 Sen kanske möjligtvis prata lite om vad vi ska göra om vi ska gå ut på fredag eller hur de blir annars så kanske jag åker till mamma och pappa för att övningsköra med mamma och åka till Jysk för att handla lite gardiner, har fortfarande julgardinerna uppe eftersom de är de enda gardiner jag har för dom jag fick av mamma passade inte in i längden i min lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Zarb

Vill också ha vår! Eller sommar rättare sagt :) Men ha en bra dag!

2009-03-03 @ 07:31:47
URL: http://zarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0