Förvirrad :S

Hmmm nu är de dags att söka in till skolan IGEN, sökte till Lärarprogrammet med inriktning mot pedagogiskt arbete med yngre barn VT-09 som dom flesta vet om MEN jag tackade nej på grund av att jag fick förlägning på mitt jobb, dum nog som jag va eftersom jag ångrar de idag :/ Anledningen till varför jag ångrar de idag är att till HT-09 så har dom ändrat programmet så nu får man söka Lärarprogrammet med inriktning mot lärande i förskolan de handlar i princip om samma saker men ändå inte, svårt att förklara är själv jävligt förvirrad så vet inte riktgt hur jag ska göra eller gå till väga med de hära, har bara tills den 16:e april som är den sista ansökningsdagen.
Om jag då inte söker in till skolan just nu utan jobbar ett halvår till då måste jag ta och börja söka jobb NU på en gång eftersom min visstidsanställning går ut nu i maj men jag kommer nog förhoppningsvis att vara sjuk/timvikarie på Maskrosen och på Vik som ska öppnas snart :) *Håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0