God Morgon!

Gäsp gäsp!
Vaknade av att väckarklockan som ringde kl.06:00 efter de så låg jag kvar en liten stund i sängen tills mamma ringde och hörde om jag va vaken eller inte. Efter de så va de dags att gå upp och fixa iordning sig och börja med frukosten, kom på när jag gick upp att Patrik och Eleonore hade kommit hem inatt efter att Patrik hade varit inne på Danderyd för att han har pajjat sitt knä igen, samma knä som förra gången dessutom :/ Så nu hoppar han runt på kryckor och tänkte att jag skulle ringa han efter jobbet idag för att höra hur de gick på Danderyd och va dom sa till honom.

Ska ta och börja packa ihop min väska nu och kila ner till tåget snart och åka iväg till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0