Hektiska måndagar

Usch vilken hektisk måndag de va igår, förstår inte varför jag bokar in så mycke på måndagar :/ kanske för att de är i princip den enda dagen som jag slutar tidigt från jobbet och man har ungefär hela eftermiddagen på sig att göra nånting.
Schemat igår såg ut på detta sätt:

06:45-15:15 jobba
16:10-17:00 övningsköra
18:30-20:00 line dance
20:30 ungdomsmottagningen

Snacka om att flacka hit och dit men som tur va hann jag hem innan jag skulle dansa och äta lite middag så man fick nya krafter att orka med hela kvällen :)
Ska se om man hinner med lika mycke idag som man gjorde igår, hade nämligen tänkt att gå till centrum för att inhandla lite på apoteket och på systemet. Förhoppningsvis ska jag träffa Helle i helgen och dricka lite med henne och hennes kompisar och ta de lungt och höra om hur hon hade de i Sydafrika! Inte träffat henne på länge nu and i miss u hunni!

Nej nu är min rast snart så slut så nu måste jag ta och avsluta inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0