Måååndagar är sega

Seeeg måndag idag, fick inge sömn alls inatt utan låg bara och vred och vände på mig hela tiden tills väckarklockan på mobilen ringde kl.04:30 :/ jag öppnar på jobbet på måndag så därför är dom alltid så jävla sega, vill inte öppna på måndag fast ändå skönt att få sluta kl.15:15 men helst av allt hade jag velat bytt min öppnings och stängningsdag då jag stänger på torsdagar så är de ganska drygt då kunde jag ha fått öppna istället och stängt på måndagar, eller vad tycker ni? :P Ja jag vill ha de så bekvämt som möjligt men de jag inte förstår de är att jag alltid är trött när jag jobbar på mitt nya jobb på en förskola jag va i princip aldrig trött på dagarna när jag jobbade på City Mail som brevbärare men jag tror de beror mycke på att jag va ute väldigt mycke och fick oootroligt mycke motion....
Ska nog ta och börja motionera igen eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0