Nyduschad och fräsch!

Duschat och gjort mig iordning för sängen nu :) att de kan vara så jävla underbart att ta en dusch, känner sig som en helt ny och fräsch människa. Gjort iordning popcorn som jag nu sitter och smaskar på samtidigt som jag försöker göra teoritester på datorn och läsa teoriboken men de går segt men jag hoppas att man lär sig nånting och att lite stannar kvar :)

Efter jag hade varit och övningskört idag så gick jag till farmor och farfar för att hälsa på då mamma,pappa,Patrik och Ali va där, de blev smörgåsar,sockerkaka,äpple och te på de hela :D mumsfilibaba!
Eftersom jag inte kunde sova nånting inatt så tänkte jag att de nog bäst att hoppa i säng redan nu så man är lite utvilad sen på jobbet imorgon bitti för jag förstår inte varför jag är/blir så jävla hela tiden!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0