Peppar peppar ta i trä!

Känner mig mer piggare och alert idag än vad jag har varit på länge kan de bero på solen tro? Hoppas verkligen att de håller i sig hela dagen för efter jobbet så ska jag iväg och övningsköra med mamma och åka till Arlandastad för att jag behöver storhandla.

Apropå ingenting så kom min storebror hem igår för att vara hemma några dagar eftersom han är sjukskriven från jobbet då han har pajjat samma knä igen fast de andra korsbandet i knät efter att ha spelat innebandy som han gjorde förra gången med :/
Så nu får i alla fall lite sällskap hemma och kanske prata om hur vi ska göra i framtiden med lägenheten och allt sådant som vi stör oss på nu när vi delar lägenhet.

Oj jag höll på att glömma och berätta en VIKTIG sak de är att jag,Helena,Sofie och Elin har bestämt oss för att dra ner till Sölvesborg och gå på Sweden rock festival 2009 :D Hur mååånga gånger har jag inte sagt att jag alltid har velat gå på SRF?!?!? och nu äääntligen så får jag chansen att göra de :P
Wohooo ska förmodligen boka biljett imorgon då de är löning, lääängtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0