Sweden rock festival here we come ;P

Nu är de spikat, Helena bokade biljetter idag till Sweden rock festival så än så länge så kommer jag,Helena,Elin och Sofie åka dit och rocka loss ;P Så se upp för fan där nere för vi kommer röjja så in i helvete, i alla jag :P
Taggad jag blev när hon kom ut på gården på jobbet och sa att hon hade bokat biljetterna så nu finns de inge återvändo utan bara att betala in pengarna och köra på men lite tveksam är jag ändå eftersom jag har inte den blekaste aningen vad jag gör den veckan om jag har jobb eller om jag är arbetslös eller om jag jobbar eller hur saker och ting är :/ Men som sagt jag har alltid velat åka till Sweden rock så nu är de väl bara att köra på antar jag och ta saker och ting som dom kommer för de är bra att någon verkligen sätter saker i handling annars är de lätt att de blir mycke prat och liten verkstad i alla fall från min sida :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0