Uttråkad?

Lovar du att vara ärlig?: Ja!

Du heter: Sandra

Smeknamn:  Sassa,Sandrisch,Bengan mfl.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Olika.

Beroende av: Min mobil och cigg.

Vad tror folk om dig?: Bitterfitta och ärlig!

Stämmer det?: Ja!

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, tänder och mitt leende. 

Vad säger du för att imponera på någon?: Säger ingenting.

Hur imponerar man på dig?: Beror på vad de handlar om.

Brukar du skratta för dig själv?: Som fan!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Oki ja gör de :) go natt, puss!

Var bor du?: Upplands Väsby

Trivs du där?: Ja, kommer aaaldrig flytta härifrån!

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Alltihopa ;P

Brukar du bli för full: Njaa de händer väl ibland.

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Nej

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Sandra beroende på om jag vet vem de är eller inte.

Vem ringde du senast?: Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Skulle säga god natt och att allting ordnar sig med en situation på jobbet. 

Antal timmar sömn inatt: 6½ timma typ.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Ja!

När mår du bra: När man börjar se allting börjar lösa sig :)

När blev du fotad senast: Fredags.

Hur känner du dig nu: Trött,ont i huvudet och hungrig.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vit.


Vad tycker du om fötter: Äckligt, har fotfobi.

Vad saknar du: Ett jobb efter min anställning går ut.

Hade du en bra kväll igår: Ja :) jag va och dansade line dance så.

Favorit dryck på morgonen: Te.

Rakar du benen: Ibland, mer på sommaren än på vintern.

När brukar du oftast gå och lägga dig?: ca 20-22.

Är du blyg?: Bland personer som jag inte känner så, JA!

Sysslar du med någon idrott: Dans!

Vill du hellre ha mail än brev: Mail. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men vill gärna tro på de.

Har du spytt offentligt: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle pröva om de verkligen gör så jävla ont att slå i snoppen som alla killar säger att de gör.

Är du nöjd med ditt liv: Ne!

Är du bortskämd: Nej!

Vad gör du i morgon: Jobbar :/

Vad är det värsta du vet?: Falska människor, otrohet, människor som ljuger!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Inte så värst mycke, olika varje månad.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Har ingen!

Vad längtar du till?: Sweden Rock Festival!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Nej!

Vad använder du för shampoo?: VO5 för färgat hår.

Vad är det finaste du fått?: Ringen som jag fick av mitt ex på min student.

En speciell dag du minns: 1/6 2007.

Hur gammal är du: 20.

Tycker du om någon just nu: Nej!

Du samlar på: Ingenting.

Gröna eller röda äppeln: Röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma.

Gillar du golf: Nej.

Vilken tid gick du upp idag:  05.30.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Oj, de kan jag inte minnas.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Plugga och inte behöva ta lån eller jobba något sen ut och resa.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte direkt men de är snyggt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12.

Har du piercing: Ja, två stycken.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Inte längre men solade mycke solarium förut.

Är du bra på att laga mat: Nej!

Är du flygrädd: Nej, mår mest illa bara.

Hur vig är du: Inte så värst mycke, var mer förut när jag dansade regelbundet i skoln.

Är du musikalisk?: Sidådär.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Loka citron.

Vilken är din favoritglass: Gräddglass med krossad choklad.

Tror du på ett liv efter döden: Osäker.

Tycker du om sushi: Neeej!

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Olika.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Jag.

Hur ofta tränar/motionerar du: 1 gång i veckan typ.

Senaste låt du hörde: Pink - Sober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0