Äntligen lyser solen :)

Sitter här i vardagsrummet med datorn framför mig och solen lyser in och smeker mitt ansikte :) hur underbart är inte de? Tycker verkligen att de är ett tecken på att våren snart är här och snön håller på att smälta bort framför våra ögon, tycker inte ni?

Helgen har varit ganska så händelserik tycker jag :) i fredags så hörde Lotti av sig till och sa att hon fick sluta tidigare på jobbet och undrade om jag ville hänga med ut och självklart ville jag de eftersom de är löningshelg och allt dessutom så har jag inte Lotti på år och dar så de kändes som de inte va den rätta tiden att säga nej till att träffa henne. De slutade med att jag mötte henne,Pontus och Christian utanför Magget vid bussarna och så blev den helkväll på Magget då Lotti blev ganska så full eftersom hon kom dit nykter och sen så shottade hon hela tiden :D söt du är gumman!
Träffade på en hel del personer som man känner där igår och de va roligt att se så många ute som man känner och inte träffar så värst ofta men de pinsammaste av allt va att jag träffade en mamma till två barn på förskolan som jag jobbar på xD har träffat henne på Magget en kväll för någon helg sen också, snacka om pinsamt?
Slutade med att jag inte somnade förräns halv fem i fredags ;P
Lördagens händelser bestod av att Mia,Becca och Robert kom över till mig och förkrökade lite innan vi bestämde oss för att gå till Farbror då alla andra som vi hade pratat med skulle dit :) De va rätt så roligt där förutom att jag fick jävla hicka slutet av kvällen men  Mia hade ett sjukt bra knep som funkade jävligt bra och min hicka försvann , lav yah girl <3
Jävligt rolig kväll men den slutade inte som jag hade hoppats på att den skulle göra men de är en annan historia som jag kanske berättar en annan gång eller inte :) :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0