Vårkänsla i kroppen!

Nu börjar våren äääntligen komma fram och man börjar få lite vårkänsla i kroppen :) Härligt härligt! Längtar verkligen tills man slipper alla tjocka kläder och jackor så man kan gå utan och känna solvärmen i kroppen!
Igår va de riktigt soligt och jag hoppas verkligen att de blir så idag med... *Peppar peppar ta i trä*

Imorgon är de fredag och HELG, fatta hur mycke man har längtat till de också så imorgon blir de först att övningsköra med mamma och pappa sen efter de om jag hinner så ska jag möta upp Helle på Farbror och ta ett glas vin sen äta middag med henne. Efter de ska vi hem till mig och städa lite tills folket börjar rulla in och vi ska börja dricka :) sen har Helle och jag funderat på att kanske dra in till stan och sen förhoppningsvis få skjuts hem sen av hennes kompis som hon skulle höra med idag! *Håller tummarna* Eftersom de är så jävla drygt att ta nattbussen hem eller pröjsa en jävla taxi liksom och alla ska åt olika håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0