10:e maj

Mamma kom och hämtade mig imorse för att ta med mig ut till Nivsta för att bli bjuden på middag av mina kära föräldrar men innan vi åkte så hjälpte mamma mig att städa upp lite eftersom min storebror och hans tjej och hund kommer hem imorgon för min storebror ska operera sitt knä på tisdag, hoppas de går bra för honom.
Efter vi hade städat upp lite så åkte vi ner till centrum för att lämna in mina nya skor som jag köpte igår och som gick sönder sen under kvällen så jag fick ett helt nytt par så hoppas verkligen att domhär håller nu! Sprang in på Clas Ohlson efter de och köpte en stereo och en blompall som jag ska ha på balkongen och göra fint med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0