21:a maj

Har precis ätit frukost och ska ta och gå och fixa iordning mig lite innan jag ska kila iväg till tåget för att åka och jobba :/ trist att behöva jobba när alla andra är ledig men så är de väl när man har ett sånthär jobb då man jobbar röda dagar och kvällar vilket jag inte tycker om alls! Men gör de nu eftersom jag måste få ihop pengar och genom att jobba röda dagar och kvällar så är de så man får ihop pengar för att klara måndens hyra och räkningar :S
Måste fixa mitt CV nu fan och börja söka nytt jobb eller börja plugga så jag gör något av mitt liv, tänk om man fortfarande bodde hemma vad lätt de hade varit då...!?

Efter jobbet så ska jag förmodligen fika med Hanna eftersom de inte blev av igår, blev försent eftersom jag skulle iväg och fira farfar så vi tänkte ta de idag istället. Så får se om jag orkar de efter jobbet :) men de borde jag göra, inte så ansträngande att sitta på ett fik och snacka lite skit :P

Nu ska jag ta och gå och borsta tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0