7:e maj

Arbetsintervjuen gick bra igår och jag fick jobbet :D Wohooo! Så jag börjar där den 17:e och 18:e med två introduktionsdagar sen börjar jag jobba själv på riktigt, nervöst! Vill verkligen inte göra något fel de första jag gör men jag tror dom har lite förståelse för de eftersom man är ny och aldrig har gjort de där förut :) hon som jag ska gå introduktionen med va väldigt snäll och trevlig men sånt kan förändras när man kommer till allvaret.

Apropå jobb så är de min sista dag idag på dagiset som jag har jobbat på sen september förra året och kommer vara tråkigt att säga hejdå till alla barnen :( men jag kommer nog komma tillbaks som vikarie om någon är sjuk eller har semester.

Nej nu ska jag ta och fixa ordning mig de sista jag har kvar så jag inte behöver stressa till tåget sen vilket jag gjorde igår och de är inge roligt alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0