Dubbelpass :/

Jobbade dubbelpass igår först på gamla jobbet (dagiset) och sen på de nya jobbet (personlig assistent) så jag jobbade från 7:30 och fick gå lite tidigare från de andra jobbet så slutade 23:30 och nu idag så började jag klockan 8 på dagiset så snacka om att man är lite seg idag eller?! Även imorgon så kommer jag jobba dubbel pass så kommer jobb från 9-01 kommer i princip sova bort heeela lördagen men de kan jag inte för då ska jag packa och inhandla allting som jag ska ha med till Sweden Rock Festival, åker tidigt tidigt på måndag morgon för på söndag så jobbar jag från 9-16 och sen ska man fira mors dag också så man har inte mycke tid sig :/ ska hinna tvätta upp allting som jag ska ha med oxå, hur ska jag hinna med allting?!?!? Tiden räcker inte till!

Hoppas VERKLIGEN vädret blir bra borta i Sölvesborg så man slipper regn och skit när man är där *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0