Grillkvällar

De va full rulle under hela långa dagen igår ändå fram till 03:30 då man kom hem igen. Dagen började med att jag mötte upp Helle nere i centrum för att ta en fika på Wayne's och efter de så gick vi till Farbror för att sitta på uteserveringen och då kom Hanna ner för att göra oss sällskap och Nadia. När vi hade suttit där ett bra tag så fick jag nog och drog med dom in i centrum för att kolla på kläder och skor såklart :P men tyvärr så hittade jag inge :/
När vi va klara så skjutsade Hanna hem mig och jag gjorde mig iordning för att möta upp Jessica i centrum för att handla mat till grillningen hemma hos henne så vi mötte upp Emma efter vi hade handlat för att gå hem till Jessica och börja grilla :) När vi va mätta och belåtna så kom Johanna och Kenta över för att sitta och dricka lite tills jag och Emma skulle gå ner till Magget för att möta upp Tess,Elin och Kicki och de som hände sen på Magget stannar på Magget, haha :D

Nu idag så har jag precis kommit hem från centrum där jag va och shoppade lite med Elaine som jag inte har träffat på ett bra tag eftersom hon pluggar nere i Vadstena så jag hittade en klänning och ett par skor som jag ska ha på mig ikväll då jag ska bort till Elin som ska ha grillning och dricka lite och sen blir de nog förmodligen Farbror senare ikväll :D

Nej nu ska jag ta och äta klart min sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0