Personlig assistent

Har haft fullt upp senast jag skrev i bloggen och därmed inte hunnit med att skriva något inlägg men nu tänkte jag uppdatera lite om vad som händer och sker.
Igår och idag så gick jag mina två intropass på mitt nya jobb som personlig assistent och de har varit mycke nytt att ta in och lära sig, hoppas verkligen att jag kommer lära mig allting snabbt och inte göra några fel för mitt första egna pass är nu på torsdag helt själv. Nästa vecka så kommer jag även att jobba på dagsiet som jag jobbade på innan jag började som personlig assistent, onsdagen kommer jag att jobba långpanna eftersom först ska jag jobba på dagiset och sen ska jag vidare och jobba som personlig assistent och dessutom kommer jag att gå upp tidigt nästa morgon för att jobba på dagiset :/ kommer nog vara heeelt slutkörd men jag får in mer pengar och de är de som är huvudsaken!

Får se hur mycke man kommer att hinna uppdatera bloggen nu när man kommer börja jobba mest kvällar och helger som personlig assisten och dessutom så kommer de nog bli väldigt lugna helger för mig framöver vilket kommer vara den största förändringen av dom alla eftersom man kommer jobba då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0