"Vill man va fin så får man lida pin"

Förstår mig inte på vädret som har varit idag, de har varit så omväxlande med regn och solsken fram och tillbaks men de är fortfarande varmt ute vilket är skönt. Funderar på att skjuta upp promenaden på grund av att vädret är så dåligt och jag har linedance ikväll men den funderar jag på att skippa, i och för sig så är de den sista lektionen denhär terminen och sen är de våravslutning men jag kan skylla på att jag har fått sådana fruktansvärda skavsår så kan knappt gå på fötterna :( "vill man va fin så får man lida pin" och de va verkligen vad jag gjorde idag! Inte värt mödan!
Istället för promenad och linedance så funderar jag på att städa upp här i lägenheten lite om jag orkar :P och sen när man är klar med de så kaaanske vädret spricker upp så man kan ge sig ut på en liten promenad i alla fall.
Vi får se helt enkelt vad jag känner för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0