091105

Man känner sig inte riktigt dålig av att åka och äta middag på McDonald´s och sen så sitter man hemma och kollar igenom gamla bilder från förra året och börjar inse hur mycke man egentligen har gått upp på ett år :/ de är helt sjuuukt! Jag har suttit och klagat alldeles för länge nu att jag ska ta tag i saken och börja motionera men jag behöver någon som ger mig en spark i baken eller så får jag fan ta och börja jobba på CityMail igen för då rasade jag i vikt, haha!
Så egentligen har man bara sig själv att skylla att man har låtit de gå såhär långt när jag hade gått ner så mycke i vikt förut men som sagt man får väl ta och bita i de sura äpplet om man ska vara snygg till beach 2010 och slippa att bada i vassen ;P



Här kommer lite bilder på mig från 2008









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0