Fredag/Lördag

"Första" dagen på nya jobbet va igår och de kändes hur skönt som helst att få slippa mitt gamla jobb däremot så kommer jag fortfarande vara kvar som sjukvikarie där men då kan jag säga ja eller nej om jag vill jobba.

Min sista dag på gamla jobbet va i fredags så att fira de började kvällen med att Bine kom hem till mig så drack vi lite och pratade om killbekymmer som alltid ska existera! Efter de när vi hade fräschat till oss lite så gick vi ner till Fame för att möta upp Jessica, Johanna och även Emma som jobbade för att hålla henne sällskap lite sen va de även väldigt mycke folk där som man kände, roligt att träffa vissa som man inte har träffat på grymt länge :) När Fame stängde vid 01 så gick vi vidare till Magget vilket många andra också gjorde men där va de inte lika roligt som på Fame och dessutom sög musiken där.
När Magget stängde så försökte Fredrik (Jessicas pojkvän) dra med mig hem till dom på efterfest men jag vet hur dom brukar vara xD haha! Alla däckar och de pallade inte jag med så jag började traska hemmåt istället för jag skulle ändå åka ut till mina föräldrar på lördagen för att bada i jacuzzin, äta middag och ha myskväll med dom :)

Så som sagt på lördagen packade jag in Blixten i kattburen och bärde mig av till mina föräldrar som bor ute på landet. Vi såg filmen Den Grymma Leken och tyckte inte den va någe vidare så vi kollade på AnacondaS Trail Of Blood efter de och den sög ju i princip lika mycke så jag rekommenderar inte dom filmerna för 5 öre!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0