Hårfärgning

Sitter med färg i håret just nu (rött såklart) som mamma hjälpte mig med att färga, tack så mycke! Så som sagt de blev ingen utgång för mig ikväll heller :O utan istället blev de middag här hemma hos mina föräldrar, pannkakor blev de :D mumsfillibaba! Efter de så blev de spelkväll vi hann med att spela kort,packa åsnan,alfabet och kina schack så man börjar känna sig riktigt gammal när man börjar stanna hemma på en lördagkväll bara för att sitta och ta de lungt och spela spel med sina föräldrar :P haha! Men som sagt jag tror nog de behövdes, vila upp sig lite innan man ska börja en ny hel jobbvecka igen men jag är glad över att jag bara jobbar dag nu och slipper alla sena kvällar...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är på rustas centrallager.. Så ska göra ngt nytt. Inte stå i butik som jag oftast gjort. :)

2009-11-11 @ 21:29:42
URL: http://.blogg.se/
Postat av: sanna

inte så aktiv här va?:P

2009-11-19 @ 22:36:33
URL: http://susannajhillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0