Kelly´s & Harry B James

Herregud vilken kväll de va igår!
Först och främst va jag iväg till min farbror och hans fru för att fira min kusin Matilda som fyllde 5 år :) stooor filcka har hon blivit nu, vuxit så himla fort att man inte hinner med. När vi hade varit där i ett par timmar så va de dags för mig att åka hem och börja fixa iordning mig för Daniel (min kusin) skulle ringa mig lite senare för jag skulle hänga på med in till stan till Kelly´s med han, Flinken och några kompisar till dom och jag fick inte med mig nå kompi utan jag blev ensam tjej med gjorde inte mig något :P
Saken va den att de sög riktigt ordentligt på Kelly´s så vi tänkte att vi drar till Ett Ställe så jag och Daniel började traska på i förväg men vi hittade inte de stället så istället så drog vi två till Harry B James och de va jag jäkligt glad över kan jag säga för fy fan vad snygga killar de va där :D Inte konstigt de är ett rockstället och jag ääälskar som sagt rockkillar så de va som himmelriket för mig eftersom dom också bara spelade rockmusik där såklart. LOVELY!
Kvällen slutade dock inte lika bra som den hade börjat eftersom jag och Daniel kom ifrån varandra precis när dom började stänga så jag tänkte jag går mot nattbussen så kanske förhoppningsvis Daniel är där men de va han inte utan jag fick småspringa till bussen för den stod redan där så jag hoppade på den och försökte ringa Daniel men då va hans mobil avstängd men har pratat med honom idag och fick en förklaring på vart han tog vägen men de är en annan historia de xD hahahahahaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0