Rotebro & Barkaby

Ojojoj vad jag har shoppat idag men de är löning då får man väl ta och unna sig lite saker tycker jag :) Kom nyss hem från Barkaby där jag va med mamma och pappa, först och främst så va vi på Coop Bygg i Rotebro där dom hade 70% på i princip alla varor eftersom dom ska lägga ner affären så där fyndade vi lite saker sen som sagt så åkte vi till Media Markt i Barkaby och dom köpte en diskmaskin så de blir ingen födelsedagspresent till mamma eftersom hon va med och köpte den. Sen åkte vi runt överallt kändes de som, vi va på Ikea och skulle kolla om dom hade någon plastjulgran istället så stötte jag på Kisse,Amir och Rosanna ni vet "storbloggarna" hahahahaa! Fy fan vad patetiska dom va i verkligenheten och så som dom skämde ut sig inför allt folk som dom sprang runt och fjantade sig, hahahahaha! Aja skit i dom utan vi hittade ingen julgran där så vi åkte vidare till Bauhaus men där hade dom ingen som dög så då åkte vi vidare till Jula och där ääääntligen hittade jag en julgran i plast som va på kampanjpris!!!

Nu ska jag nog ta och försöka packa upp alla saker som jag har handlat kanske ta lite bilder på de jag har handlat, får se vad jag känner för :) just nu känner jag mig heeelt utslagen och vill bara slänga mig på soffan och glo på tv ska ändå upp tidigt imorgon bitti för att åka och jobba :/ suck!

Kommentarer
Postat av: sötast

vilken söt liten bloggis duuuuu haaar. storbloggarna. vad coolt egentligen. antar att de sprang runt och cpa sig? jaja. heeejdåååå

2009-11-27 @ 18:25:48
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0