Stackars

...mina små fötter och mitt arma huvud efter gårkvällens bravader! Hanna kom över till mig och vi tog något glas vin och bestämde oss för att gå ner till Fame för att kolla in läget och ta ett glas öl eller något så när vi kom dit va de fullt drag och de roliga va att man träffade på folk som man inte har sett på hur länge som helst, riktigt roligt :D
När Fame började stänga vid 01:00 tiden så kände vi oss redo för att gå vidare till Magget och fortsätta festen där vilket i princip alla som va på Fame gjorde! Väl på Magget så träffar jag på Anna (min kusins ex) och hennes tjejkompis sen träffade jag även på Janne (en kompis inom släkten) min faster Anna, min kusin Johanna, hennes pojkvän Abdasalam och hennes kompis Linda. Jag träffade även på en av mina bästa killkompisar Mathias och Tony som är en gemensam kompis till oss så kvällen blev rätt så lyckad förutom att jag hade så fruktansvärt ont i mina fötter eftersom jag hade gått så mycke dagen innan när jag va inne i stan så de är ganska förståeligt. Så imorse när jag vaknade, åkte ut till mina föräldrar förresten igårkväll så jag vaknade av att mamma ropade att frukosten va klar. LYCKA! Då kände jag att jag knappt kunde gå på fötterna och knappt öppna ögonen för att jag hade  så ont i huvudet men nu har baksmällan sakta men säkert börja gå över :)

Här kommer lite bilder från igår!








Hanna gör reklam för rött läppstift

















 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0