Tack

...pappa och Thom för hjälpen med bilen idag och hoppas att den inte ska krångla mer. Håller tummarna för de i alla fall!
Lampan till oljan har lyst och låtit nu några dagar och de konstiga är att oljan inte är slut utan topplocket kanske hade gått på de och sånt inte jag lust att sitta och betala men Tom ringde sin pappa så dom kom fram till att de kanske va nå glapp nånstans i stället och så kollade dom och de va en massa olja så dom torkade rent så nu får vi hoppas på att de va de som va problemet med oljelampan. Om inte så byter jag bil med Tom men då får han se till att fixa avgasasystemet som lossnade härom dan :P hahahaha!
Får se vad som händer och sker!

Pappa kommer och hämtar mig snart vid 3 så ska vi åka till Barkaby och köpta en diskmaskin som jag tror mamma ska få i födelsedagspresent då hon fyller 50år på söndag!
GRATTIS I FÖRSKOTT MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0