Effektiv dag idag

Åt lunch ihop med min mamma och hennes arbetskollega idag på Farbor & Co nere i centrum, tog en fläsknosiette vilket inte va nå vidare god tyckte jag :/ Vi satt och diskuterade en massa om min bil som håller på att lagas eftersom mina föräldrars granne körde in min bil i mina föräldrars garagedörr så båda dörrarna på höger sida blev helt intryckta.
Sprang in en snabbis på Hemtex när jag ändå var nere i centrum och köpte två nya panelgardiner som jag ska ha i vardagsrummet till jul.

När jag kom hem så började jag med att tvätta alla fönstrerna i vardagsrummet så dom är fina till jul så slipper jag göra de sen istället, smart va?
Jobbigt som bara den va de, fattar inte hur min mamma orkade tvätta alla fönstrerna när jag bodde hemma förut, en stooor eloge till henne och är lite sur på mig själv för att man inte hjälpte till mera hemma så de underlättade för mamma :/


Tråkiga nyheten är att jag kommer jobba både på julafton och på nyår :( har aldrig gjort de något år sen jag började jobba, har alltid varit ledig sånna dagar men inte nu när jag börjar de nya jobbet på söndag :) inte långt kvar nu tills jag slipper mitt nuvarande jobb. Men i alla fall jag kommer åtminstonde jobba dag dom dagar vilket jag är glad över och då kanske de blir halvdagar, förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0