Gubbjävel

Gubbjäveln som jag köpte bilen av har inte svarat i sin mobil på heladagen och pappa har ringt miiinst 50 gånger eller nå sånt eftersom de blev inge med att han fixade bilen igår för han kunde inte så han skulle höra av sig idag och hämta bilen i Väsby för att sen lämna in den på någon verkstad. Har de blivit av? NEJ!?!?!
Är så jävla arg nu så vi ska ringa honom imorgon och om han svarar så kommer vi säga att vi vill lämna tillbaks bilen och få tillbaks alla pengarna för vi orkar inte hålla på och strula med honom nå mer när han inte ens kan hålla de han lovar och dessutom har han skrivit ner allt på kvittot som han ska åtgärda så de är ingen snack om saken!

Nog om de över till något roligare, va iväg och jobbade i 4 timmar idag kanske inte så roligt men sen så åkte jag direkt ut till mina föräldrar även fast de va många som hörde av sig och ville att jag skulle hänga med ut ikväll, va så jäkla lockande :( men hade lovat mina föräldrar att komma hit så nu sitter jag här framför deras dator och bloggar lite men snart så ska jag hoppa i säng om de går för Skrollan (mina föräldrars katt) har tagit upp hela sägen, som vanligt!
Som sagt ska gå och lägga mig snart så man kanske kommer upp någorlunda i tid imorgon bitti för vem vet jag kanske drar ut imorgon, sååå frestad :P

God natt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0