I´m back!

Jag är inte direkt världsbäst på att uppdatera kan jag väl säga men har inte orkat bara, har haft så mycke i huvudet på sista tiden och har haft fullt upp.
Börjar ett nytt jobb den 1:a november så har jobbat dubbelt på de nya och de jobbet som jag har nu så jag jobbade 14 dagar i sträck förr förra veckan eller vad de, kanske förra kommer inte ihåg, haha :P så de va ganska så tungt :/ Men de positiva är ändå att jag har bara 4 dagar kvar på mitt nuvarande jobb sen kommer jag att bara vara sjukvikarie där och hoppa in nån dag/kväll sisådär.

Har förresten fått hem min katt nu, Blixten heter han och har haft han nu i ungefär 1½ vecka eller nå sånt, han är bara 9 snart 10 veckor gammal :) Han är en riktigt marodör som river hela lägenheten i princip men de värsta är att han kissar i sängen vilket är riktigt äckligt så hoppas på att han slutar med de på en gång eller så snabbt som möjligt!

Nä nu ska jag ta hand om min lilla marodör här hemma så jag kan få sova nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0