Avskeds/tackmiddag!

Mina föräldrar hade pappas arbetskollegor över hos sig för avskeds/tackmiddag för några av pappas kollegor som har slutat på jobbet och jag va där och de va riktigt roligt, har inte haft så roligt på länge :) De hände en hel del galna grejjer men de brukar de alltid göra när de gänget är ihop xD

Blev en massa jacuzzibad och lite dans senare på kvällen när alla vara rätt fulla medans jag skulle upp och jobba tidigt idag så jag fick väl sisådär 4-2 timmars sömn eller något sånt så ikväll ska jag försöka att komma i säng i tid men de är nog inte troligt att de händer men höll på att somna under middagen som jag va hos mina föräldrars grannar så jag gick hem tidigare men jag istället för att gå och lägga mig så hamnade jag framför datorn, illa!






Pappa kastade i Lillen i den kalla poolen dessvärre hade pappa alla kläderna på sig med mobil och allt i fickorna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0