God morgon!

Har precis ätit upp min goda frukost som bestod av filmjölk och START med russin vilket är de godaste som finns med banan till också självklart.
Nu däremot så ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa iordning mig för jag ska möta Hanna nere i centrum runt 1 tiden idag för att ta en fika och så ska jag berätta min stora nyhet för henne, att jag har tagit körkort! Tur som är så bor jag nära centrum, tar väl ungefär 5 min att gå dit men jag tar alltid lång tid på mig att fixa iording mig så de är bäst att börja i tid men först och främst ska jag gå ut och ta min morgoncigg!

De får inte bli så lång fika idag med Hanna, vi brukar kunna sitta i flera flera timmar och prata med varandra men jag måste verkligen hem och städa lägenheten för mamma ska komma förbi ikväll och vi ska äta middag.

Hur ser eran dag ut idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0