Har haft en otroligt händelserik dag idag!

Har varit en jäkligt händelserik dag idag ska jag lova, för de första så har jag sagt upp mig från jobbet där jag jobbar nu eftersom jag som sagt fick ett nytt jobb igår :) sen efter de så åkte jag och pappa och kollade på en bil på Lidingö som pappa hade hittat på blocket så slutade de med att jag köpte den. De va en Golf Manhattan - 89 som nu står utanför mig på parkeringen men när vi hade kommit hem och åkt till pappas jobb för att städa ur den så upptäckte vi ett antal fel på bilen som inte va nå vidare roligt så vi ska tillbaks dit imorgon för att prata om vad de är för fel och att dom måste åtgärdas för annars tänker jag lämna tillbaks bilen och få återköp för då kan jag köpa någon annan bättre bil som inte har fel.

Ja de va lite om min händelserika dag, så har inte varit hemma sen kl.10 imorse fram tills nu så är helt slutkörd och ögonenlocken håller på att falla ihop men kan inte gå och lägga mig ännu eftersom Sweden Rock biljetterna släpps imorgon (inatt kl.00) så måste sitta uppe tills dess och vara först till kvarn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0