Hemma...

från jobbet nu och jag har ångest över att jag MÅSTE söka jobb för annars ligger jääävligt risigt till om två månader :/ Nån som har förslag på vad man kan söka jobb och få ett jobb fort, fort, fort?!?!?
Får krupp på sånt här, varför gick jag ingen bättre utbildning för istället för DANS? Hur långt kommer man på de lixom om man verkligen inte satsar järnet vilket inte är något som jag vill göra.

Saker och ting ser inte ljusa ut nu för min del :( de verkar de aldrig göra men men ska ta och sätta på en kopp te, poppa lite popcorn och söka lite jobb. Ska ringa min faster imorgon och se om de finns något ledigt på hennes jobb som jag kan söka och få ihop lite timmar så man klarar sig samtidigt som man söker något annat.

Men nu andra får väl sova så gott och drömma söta drömmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0