Heron City

hIgår så åkte jag och hon som jag jobbar hos iväg till Heron City för att gå på bio, vi såg



den va faktiskt riktigt bra, nääästan bättre än Mitt stora feta grekiska bröllop så den är verkligen värd att gå och se om ni inte har sett den än!

Dagen idag har inte varit så spännande utan jag har jobbat kväll så kom hem från jobbet för en halvtimma sen eller något sånt och innan jag åkte till jobbet så låg jag och titta på gamla avsnitt av The Hills som har gått på MTV hela helgen och den nya säsongen började igår men de missade jag eftersom jag jobbade :( Nån som vet om de går någon repris på de eller om de finns på nån internetsida?

Är ledig imorgon och ända fram tills på fredag då jag jobbar kväll men sen är jag ledig lördag och söndag, ska bli så himla skönt att vila upp sig från jobbet men mycke vila blir de nog inte eftersom jag ska på arbetsintervju på tisdag som sagt och sen ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt här hemma, städa och tvätta fönstrerna till exempel vilket behövs ooootroligt mycke :)

Nog om mitt tråkiga liv, nu ska jag hoppa i säng!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0