Hoppar av glädje!

Är så himla glaaad nu så de inte är sant!
Va på arbetsintervju idag på förmiddagen på Edsby slotts hemtjänst i Väsby och de slutade med att jag fick jobbet så nu kan jag säga upp mig från mitt andra skit jobb, ÄÄÄNTLIGEN!!! De är ingen heltidstjänst men jag kommer komma upp i timmar så jag klarar mig i alla fall vilket är de bästa och jag får lite omväxling på jobbet jämfört mot de jag har nu.
Så jag börjar på de nya jobbet den 1:a november då jag har en månads uppsägningstid på mitt jobb som jag har nu så sen så börjar jag direkt och får en rad på schemat.
Ska ta och ringa till vårdcentralen också för att få en deligering därifrån så jag får ge ut mediciner och sen ska jag även ringa en annan person så jag får skriva på ett anställningsbevis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0