Inge vatten!

Vaknade och skulle gå direkt in i dusche och duscha, vad händer då? Jo inge vatten kommer och jag börjar springa runt i lägenheten och rycka i alla kranar vi har här hemma men inge vatten kommer. Då började jag få panik eftersom jag måste duscha och fixa iordning mig idag för jag ska åka och jobba. Till slut så kom vattnet igång så jag kunde göra frukost och när jag hade ätit klart så skulle jag hoppa in i duschen då hade vattnet slutat fungera igen! Så jag sprang ner till tvättstugan för att se om dom hade vatten men icke sa nicke då sprang  jag vidare till solariumet och som tur va så hade dom vatten så fyllde en flaska med vatten så jag kunde borsta tänder i alla fall :)
När jag väl kom hem igen så provade jag att sätta på kranen igen för att se om de kom nå vatten och då kom de ääääntligen vatten så hoppa in i duschen på en gång :D men blev irriterad av över att jag hade sprungit runt överallt för att hitta vatten men jag passade på att växla pengar ändå till parkeringen vid jobbet.


Vad skulle ni ha gjort om ni va utan vatten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0