Natti natti

Sitter och glor lite på tv nu men de är bara skit så ska nog hoppa i säng istället så att man inte sover borta hela dagen imorgon.

När jag hade parkerat bilen så kände jag mig väldigt sugen att dra ut till Magget för de är förfasiken löning idag och många är ute men sen tänkte jag på att jag ska upp och jobba imorgon och jag hatar verkligen att vara bakis på jobbet så jag skippade de :( Nästa helg däremot så är jag ledig i alla fall lördag och söndag, får se om man går ut då eftersom Bine hörde av sig idag till mig men jag jobbade så vi ska nog kanske träffas nästa helg beroende på om jag bestämmer mig för att gå ut eller om jag åker ut till mina föräldrar istället och tar de lungt och badar lite jacuzzi utomhus :P avundsjuka?


Slänger upp en bild från förra fredagen då jag va ute med bland annat min sötnos Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0