Ojojoj

Vilken dag jag har haft, de första jag gjorde efter jag hade ätit frukost och fixat iordning mig va att låna bilen av pappa för att åka till Willys i Häggvik och storhandla för jag hade de tomt i både kyl,frys och skafferi så de va dags att fylla på.
På vägen hem så tänkte jag åka förbi Mc´Donalds för att äta lunch men då va de strömavbrott så inget fungerade så då skulle jag testa på Mamma´s men de va likadant där så då chansade jag på att åka till centrum och där hade de precis börja att fungera igen så åt lunch på Foody Goody.
När jag hade ätit lunch så åkte jag hem för att lämna alla varorna och efter de så åkte jag ner till centrum igen för att möta upp Helena och fika på Wayne's Coffee men hann inte sitta där så länge eftersom jag va tvungen att lämna tillbaks bilen till pappa.

När jag kom hem så satte jag igång att göra pannkakssmeten och sen grädda pannkakorna med grädde och hallonsylt till :) mums! Under tiden så gjorde jag iordning lunchen för imorgon också som blir en hemmagjord ost & skinksallad.
Nu har jag verkligen varit duktig idag, eller hur?
Inte lat och bortskämd som en viss person säger att jag är och höll på att klaga på de hela dagen idag :@ Sluta säga sånna saker för de är jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0