Pust

Har suttit sen 12:30 ungefär idag och sökt/letat efter jobb på arbetsförmedlingens hemsida och har hittat en hel del som ser bra ut. Nu gäller de bara att dom hör av sig så man får gå på intervju vilket är både roligt och nervöst eftersom jag tycker inte om att göra nya saker som jag inte kan, men man kan inte alltid kunna allting från första början man måste lära sig först :)
Men fy asså, att söka jobb är fan ett heltidsjobb :/ tar hur lång tid som helst att sitta och söka jobb! Ni som har bra jobb redan, va glada över dom och klaga inte!

Snart ska jag fräscha upp mig lite och sen ta bilen till jobbet, blev däremot inte så mycke gjort här hemma jag skulle ha städat och tvättat lite men de får jag ta imorgon bitti istället.

Hörs senare ikväll när jag kommit hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0