Snabb uppdatering om min dag idag

Kom hem från jobbet för en halvtimma sen ungefär och sitter nu och glor lite på tv, CSI men börjar känna att de är dags att hoppa i säng snart för ögonen orkar inte hålla sig öppna längre.

Kan berätta lite snabbt om min dag då de började med att jag gick ner till mammas jobb för hon hade hittat någon bil på blocket som jag skulle ringa och höra om den fanns kvar men såklart så gjorde den inte de så kollade upp några andra bilar som va intressanta som jag ska ringa på imorgon :) Vill verkligen ha en bil NU!
Efter de så traskade till pappas jobb genom regnet så va plaskvåt när jag kom fram :( och när jag hade varit där sisådär 5 min så slutade de regna, sååå typiskt! I alla fall diskuterade några bilar med pappa om va han tyckte om de va några bra som jag skulle ringa imorgon eller om jag kunde strunta i de... Ringde även till ett "jobberbjudande" eller vad man ska säga, min faster hade rekommenderat mig på hennes jobb så ringde dom och ska på intervju på tisdag nästa vecka!!!

Körde sen iväg till Donken för att sen åka tillbaks till mammas jobb för att äta lunchen där med henne samtidigt som hade hittat fler bilar på Blocket, hon är så söt :P hihi!
De va lite snabbt om min dag och roligare blev den inte för sen åkte jag iväg till jobbet och hade intro med en ny tjej som ska börja jobba där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0