Söndagsmys i solen

Pappa ringde och väckte mig idag, eller väckte och väckte jag satt vid tv och småglodde lite :) han ville att jag skulle hämta upp farmor,farfar och min faster för att åka ut till dom och äta middag. Så jag fixade iordning mig lite snabbt och åkte iväg för att hämta upp alla och så åkte vi ut till Nivsta till mina föräldrar.

Har hjälpt mamma med maten nu, köttfärspaj blir de och nu ska den in i ugnen och sen ska vi sitta och äta ute på altanen i den strålande solen!


En gammal bild på mina föräldrars hus, bilden är från april iår.

Har dockt ett litet dilemma, jag sitter nämligen och kollar runt lite blocket nu medans pajen är i ugnen och jag försöker hitta en bil till ett rimligt pris men de går inge vidare så undrar om ni vet eller känner någon som vill sälja en bil i bra skick till ett rimligt pris så kan ni väl säga till i sånna fall? Skulle vara jättetacksam över de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0