Motivation?!?!

Har inte gjort ett jävla skit idag förutom att mamma skjutsade hem mig då jag åkte ut till dom igår :) När jag kom hem så somnade jag, hade inte sovit så mycke under natten. Sen vare tänkt att jag skulle åka ner till centrum och klippa mig men hon som skulle klippa mig va sjuk idag :/ tråkigt nog, behövde verkligen klippa mig men de får bli en annan dag istället. Meningen var att jag oxå skulle lämna mitt busskort till mamma som skulle låna de men hon fick åka förbi mig istället och hämta de.

Satte på en tvättmaskin och skulle sätta igång och plugga men de har inte gått så bra med de :( hittar ingen motivation till att plugga, min examination ska vara inlämnad snart och jag har i princip inte ens börjat med den..... Vad äre för fel på mig????!?!
Så istället för att plugga så åkte jag ner till centrum för att handla då stötte jag på farmor och sen Sanna från jobbet så stod och snackade lite skit innan jag åkte hem.
Känner att jag måste i alla fall läsa allting idag som ska vara läst tills imorgon och sen blire att göra iordning lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0