Schlager kväll!

Gårdagen va riktigt rolig faktiskt, den började med att jag mötte upp Helena nere i centrum eftersom vi skulle köpa allt till kvällens middag vilket skulle bli tacos efter vi hade handlat så tog vi en latte på Wayen's Coffee där vi stötte på Patrik så stod han där en stund och snackade med oss innan de va dags för oss att åka hem till mig och börja göra iordning maten innan Jenny skulle komma.
När vi kom hem till mig så satte vi igång direkt med att bleka min utväxt, vilket såg förjävligt ut :/ Så när de va klart så gick Helena för att möta Jenny och jag började med maten så när dom kom tillbaks så satte Helena i den röda färgen i mitt hår och Jenny gjorde klart maten :) Jäkligt gott va de!
Efter maten så va de dags för första delfinalen i melodifestivalen så under tiden den höll på så fixade vi iordning oss, Helena va stylisten för kvällen :P Vi blev riktigt snygga hela bunten!
De va riktiga skitlåtar som va med i melodifestivalen så efter den va slut så tog vi bussen ner till Ullis för att lyssna och även sjunga lite karoke innan de va dags att dra sig vidare till Magget och shake some buty ;)
När Magget stängde så tog jag taxi hem med Jonas och hans kompis, jättesnällt av dom!

Här kommer lite bilder från igårkväll!


Jag, Helena & Jenny




Och såhär ser min nya hårfärg ut :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0