Uppdatering!

Oooooj vad längesen de va jag skrev i min blogg :D hahahahaaha!!! De har hänt jätte mycke sen sist jag skrev vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans men de är väl bara att börja... Emh jag jobbar på Oliva Vård & Omsorg nu efter att Susanne's hemtjänst gick i KK men har tagit tjänstledigt därifrån nu och jobbar bara varannan helg och extra eftersom jag precis nyligen har börjat plugga på Stockholms Universitet till förskollärare, 3½ år utbildning. Hittills så har de inte gått nå vidare med pluggandet men hoppas på att blir en vändning snart annars kommer jag inte orka hålla så här i 3½år.
Har flyttat till en egen lägenhet i Carslund, en två på bottenvåningen med uteplats :P vilket inte är helt dumt när de blir sommar, har tyvärr inte hunnit utnyttja uteplatsen än eftersom jag flyttade in i november förra året men snart så är våren på väg och då blir de många rolig grillkvällar och sen sommarkvällar hemma hos mig :D
Emh... vet inte mer jag kan uppdater om nu som jag kommer på :/ kommer väl komma lite efterhand vad som har hänt i mitt liv de senaste året :P hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0